2007. október 24., szerda

A legjobb fodrász: Tibor




A legjobb fodrászt több évtizedes keresgélés után találtam meg véletlenül - Budapest, 13. kerület, Radnóti Miklós u. 15/b-ben a Kék Lagúna nevezetű fodrász szalonban.
Az üzlet kicsi, egyszerű, de makulátlanul tiszta, és bensőséges. Ebben dolgozik Tibor, akihez váratlanul, bejelentős nélkül, ismeretlenül érkeztem, hogy aztán egyik ámulatból a másikba essem.
Várnom talán 3 percet kellett, amíg Tibor befejezte azt a telefonbeszélgetést, amit beléptemkor éppen folytatott. Ezek után a mosóhoz invitált, és a kezét nyújtotta, bemutatkozott! Ilyen figyelmességet, sosem tapasztaltam fodrásztól, kozmetikustól, de még orvostól sem, pedig milyen egyszerű, alapvető, emberi, mindig így kellene történnie, nagyon jól esett. Következő meglepetésem a hajmosás közben ért. Ha azon a napon már semmi más nem történik velem , ezért az élményért érdemes volt fölébredni. Tibor hajmosása ugyanis egyenlő egy erőteljes, mégis nagyon finom, felüdítő masszázzsal is, különleges, fantasztikus volt! Ha nem szeretné a szakmáját, nyugodtan elmehetne masszőrnek is, biztos vagyok benne, ott is sikert aratna.
Tibor a sok-sok általam eddig megismert fodrász közül az egyetlen, aki nem csak ígérte, de valóban meg is valósította, hogy az a haj, amit vág nekem, akkor is úgy fog állni önmagától a vágástól, hogy nekem otthon semmi mást nem kell tennem, mint megmosni, megszárítani. Ez így lett! Olyan jól, mértani pontossággal vágta le a hajamat, ami tényleg tartja magát, minden egyéb beavatkozás nélkül, ráadásul gyorsan, pillanatok alatt. Egyébként saját ötlet híján ő talált ki egy nekem jól álló frizurát, kicsit avantgardost, és fiatalosat, nagyon jó érzékkel, amit nagyon meg is szerettem, örülök, hogy rábíztam magam.
Ezen felül Tibor kedves, értelmes, tájékozott, intelligens, nem tolakodó, mégis vendégére figyelő, kellemes beszélgetőpartner is. Az ember feje nem csak megszépül, de kellemesen is érzi magát közben a Kék Lagúnában.

Aki jó kezekbe akar kerülni keresse Király Tibort, itt: 239-1614 vagy +36 20 553-7780

Nincsenek megjegyzések: